AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR
ALPU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Benzin ve Motorin Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN    :    2024/1728276
1-İdarenin
a) Adı     :    ALPU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi     :    Fevzipaşa Mahallesi Kurtuluş Caddesi 5 26850 ALPU/ESKİŞEHİR
c) Telefon ve faks numarası     :    02225112313 - 2225112313
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası     :    https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ 
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı     :    Benzin ve Motorin Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı     :    Benzin 5000 lt. ve Motorin 100000 lt. 
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer     :    Belediye gerekli olan akaryakıtı, ihtiyaç halinde akaryakıt istasyonundan fiş karşılığında kendi araçları ile alacaktır. Ancak, akaryakıt istasyonu Belediyeye uzaklık olarak maksimum 15 km’den daha uzak ise yüklenici tarafından, belediyeye tanker ve tankere bağlı pompa yaptırılacak ve talep halinde belediyeye kendi araçlarıyla teslim edecektir. Alpu Belediyesi Başkanlığında akaryakıt ihalesini alan yüklenici firma 1 adet yer altı tankı ve bir adet çiftli pompa verecektir. İhale bittikten sonra belediyenin demirbaş kayıtlarına geçecektir. İhale süresince bakım ve teknik servisi yüklenici firma tarafından yapılacaktır. 
ç) Süresi/teslim tarihi     :    31.01.20225 tarihinde işe başlanır, işin bitiş tarihi 31.12.2025 dir.
d) İşe başlama tarihi     :    Sözleşme imzalandıktan sonra 5 gün
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati     :    06.01.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)     :    Alpu Belediyesi Toplantı Salonu
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir. 
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler: 
İş Yeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatı
İşletme Kayıt Belgesi
Petrol Bayiliği/Dağıtıcılığı Lisans Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler; 
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. 
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri. 
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. 
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur. 
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. 
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır. 
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür. 
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02140044