Eskişehir'de otopark sayısı kısıtlı.
Otomobil sayısı sürekli artıyor.
Şehir merkezinde araç sürücüleri ile trafik görevlileri arasında bir ceza kovalamacasıdır gidiyor.
****
Son yıllarda yapılan çok katlı binaların bodrum katlarına daire sayısına göre otopark yapılması gerekiyor.
Ancak; yapsatçılar bunu tercih etmiyor.
Bunun karşılığında belediyeye belirli bir ücret ödüyorlar.
Yani; onların yapmadığı otoparkı belediyeler yapacak.
****
Belediyeler otopark yapıyor ama, yeterli olmuyor.
Yapılan otoparklar işletmeye veriliyor.
İşletmeci yüksek otopark ücretleri koyuyor.
Rakamlar insafsız!
Girsen bir dert.
Girmesen ayrı.
Dışarıya bırakınca polis ceza yazıyor.
****
Dün Millet Bahçesi'ndeki zamlı otopark ücretleri ile ilgili haberi okuyunca, belediye otoparklarının o kadar da insafsız olmadığına hükmettik.
Milletin bahçesinin otopark ücretlerine yüzde 150 zam yapılmış.
****
Yapılan duyuruda 1 saate kadar 65 TL, 1 saatten sonraki her saat için 15 TL.
Gün boyu toplam park ücreti 200 liraya geliyor.
ALTINA İMZA ATILACAK SÖZLER...
Eskişehirspor'un yeni teknik direktörünün Eskişehir'e gelişinin üzerinden bir hafta geçmedi.
Ama dışarıdan gören bir göz olarak kentteki sorunu çözmüş...
****
Siyaset üstü görüşlerinin ve uyarısın altına imzamızı atmaya hazırız.
Kartop; "A partisi, B partisi yok," diyor.
Siyaset ile ne yanyana, ne de siyasetle bir yere geldiğini söylüyor.
****
Birlikte hareket edilmesi gerektiğinin altını çiziyor.
"Eskişehirspor'un kurtulması için destek olanların hangi siyasi görüşten olduklarının bir önemi yok!"
****
Eskişehirspor siyaset üstüdür.
Siyaset üstü olarak kalmalıdır.