Pek çok şehir takımı bizimle aynı kaderi paylaşıyor.
Kimi profesyonel liglerin en alt kademesinde, kimisi de bizim gibi amatör kümede.
Bizim durumumuz en hüzünlüsü.
En çok acı vereni!
Çünkü biz, Avrupa devi Sevillayı ilk yenen Türk takımıyız.
Nereden nereye.
Buralara nasıl düştük..?
****
Geçmişte yapılan hataların bedelini ödüyoruz.
Zamanında olmayan parayı tükettik.
Taraftar bütünlüğü hariç tüm kaynakları bozdurup bozdurup harcadık.
Elimizde tek sağlam kaynak, tek sağlam kale taraftar kaldı.
Taraftar da bu takımın peşini bıraktığında her şey sona erecek!
Bir efsane tarihin tozlu sayfaları arasında yok olup gidecek.
****
BAL'a 3 maçta 9 puan toplayarak başladık.
Geçen sezona da üçte üç yaparak başlamıştık.
Ama; sonumuz hüsran oldu.
Önceki yönetim yanlış kararlar aldı.
Teknik kadronun hatalarına ve egolarına yenik düştü.
Takımın tecrübeli isimleri takım kaptanı ve kaptan yardımcısı kimsenin anlayamadığı nedenlerle takımdan uzaklaştırıldı. 
****
18 hafta boyunca liderdik.
Ligi ancak üçüncü sırada tamamlayabildik!
Hem zaman kaybettik.
Hem de para.
Kurulan kadroda dağılıp gitti.
****
Eskişehirspor'u henüz kalibresine uygun rakipler karşısında izlemedik.
Üç maçın özeti şu.
6-0'lık galibiyet aldatmasın.
Takım henüz hazır değil.
Pas yüzdesi yetersiz.
Kolay rakiplerle oynarken, her maç üzerine koymak zorundayız.
Aksi halde, geçen sezonki gibi puan kayıplarıyla karşılaşabiliriz.
Rehavete kapılmayalım.


BİSİKLET TURİZMİ...

Eskişehir'de trafik sıkışıklığı artıyor.
Sokağa çıkın sorun.
Kentin en önemli sorunlarından birisi 'trafik' diyeceklerdir.
Yerel yönetimler bu sorunu çözecek projeler üretemiyor.
****
Turizm kentinde ulaşım sorunu can sıkıyor.
Hafta sonlarında turizm bölgelerine ulaşmak eziyete dönüşüyor.
Şehir plancıları coğrafi koşulları ile Eskişehir gibi bisiklet kullanımına uygun bir kent için projeler üretmeli.
Bisiklet kullanımı teşvik edilmeli.
****
Yıllardır ulaşımını bisikletle yapan bir okurumuz elektronik posta göndermiş;
Önerileri var.
"Avrupada pek çok ülkede, akarsu kıyıları bisikletliler için yaşam alanı haline getirilmiş.
Bisiklet yolları ve bisiklet istasyonları inşa edilmiş,
Bisikletli kent trafğine girmeden akarsu buyunca şehrin bir ucundan diğer ucuna gidebiliyor.
Eskişehir Porsuk Çayı'nın da böyle bir potansiyeli var.
Çay'ın iki yanına yapılacak, bisiklet yolları ve alt yapısıyla bisikletliler için başlı başına bir turizm seçeneği olacaktır."
Okurumuz haklı. 
Eskişehir bisiklete hak ettiği değeri vermeli.
Zaman zaman bisiklet turları, şenlikleri yapılıyor.
Bence bisiklet bir gün değil.
Hergün yaşammızda olmalı...