Eskişehir Hasan Polatkan Havalimanı geçen yıl iç ve dış hatlarda 
93 bin 413 yolcuyu ağırlamış.
Bakmayın siz iç hat denildiğine.
Yolcu sayısının büyük bölümü, dış hat yolcusu.
Yani; Brüksel yolcusu.
İç hatlarda uçan yolcu sayısı; yalnızca 371.
Onlarda eğitim uçuşu...
****
Eskişehir havalimanını görmezden gelerek Kütahya'ya yapılan Zafer Havalimanı'ndan uçan toplam yolcu sayısı yalnızca 43 bin 200.
1 milyon 317 bin yolcu garantisi verilen Zafer Havalimanı tarifeli iç hat seferleri yapılmayan Eskişehir Havalimanı yanında çok yetersiz kaldı.
Eskişehir havalimanı, Kütahya-Afyonkarahisar-Uşak bölge havaalanının iki katından fazla yolcu taşımış.
****
Verilen yolcu garantisi için aradaki farkı devlet karşılıor.
Eskişehir Hasan Polatkan Havalimanı para basarken, Kütahya Zafer Havalaanı sürekli zarar yazıyor.
****
Eskişehir soruyor ama; yanıt alamıyor.
"Eskişehir'de hazır bir havalimanı varken, Kütahya'ya sıfırdan havalimanı yapmak kimin fikriydi?
Eskişehir havalimanında iç hatlar ve dış hatlarda diğer ülkelere direk uçuşlar ne zaman başlayacak?"

BU SON OLSUN...
Dışarıdan gelenin el üstünde tutulduğu, kendi çocuklarının kolayca harcandığı bir kulüp oldu Eskişehirspor.
Son örneği U15 ve U17 takımlarını çalıştıran antrenör Turgay Çelik'in görevine son verilmesi oldu.
****
Turgay'ı yıllardır tanırız.
Özveri ile çalışan antrenörlerden birisidir.
Neden görevden alındığına gelince; gazeteci Aytaç Ersoy'un yazdıklarından öğreniyoruz.
Bir kaç veli "Mizacı sert, futbolculara bağırıyor" diye şikayetçi olmuşlar.
Özveri, bilgi ve deneyimi göz ardı eden yönetim görevine son vermiş...
****
Eskişehirspor'da kendi çocuğunu harcayan bir sistem var.
Bilmem farkında mısınız?
A takımda Eskişehirli antrenör yok!
Eskişehirlı futbolcu sayısı da biri ikiyi geçmiyor.
****
Kuruluşta kendi çocukları ile yükselen Eskişehirspor'un bugünkü durumu ortada.
Son yıllarda A takımın başına getirilen Eskişehirli antrenörlerin sonu da aynı oldu.
Bir nedenle veya nedensiz görevlerine son verildi.
Umarım bu son olur...