Hepimizin gelecek ile ilgili planları var.
Herkesin bir yapılacaklar listesi.
Olası bir yönetim değişikliğinde yapılacaklar listemin başında Eskişehirspor ile ilgili isteklerim var.
****
Eskişehir Yeni Stadyumuna asıl adı olan Atatürk Stadyumu isminin geri verilmesi.
****
Eskişehirspor'un yönetenler tarafından siyaset dışında tutulması, siyaset üstü olması.
Eskişehirspor siyaseti yönlendirmeli.
****
Bu sezon için plan ve hedef belli.
Kümede kalmak.
Bizim gözümüz süper ligde olmalı.
Şampiyonluklara odaklanmalıyız.
****
Kentte her birey ve her çocuk tartışmasız Eskişehirsporludur.
Eskişehirspor sevgisini ilk okuldan aşılamaya başlamalıyız.
****
Eskişehir turizm kenti olarak, hakettiği değeri bulmalı ve hakettiği yere ulaşmalı.
Frigya vadisi turizm bölgesi olarak değerlendirilmeli.
****
Şehir ve şehirler arası trafiğin çile olmaktan çıkarılması ve 10-12 yıldır sözü edilen ancak bir adım daha atılmayan kuzey, güney çevreyolları, Kırka Seyitgazi ve Bolu yolları tamamlanmalı.
Eskişehir Karadeniz'e ve demiryolu ile Gemlik Körfezi'ne açılmalı.
****
Kapalı semt pazarları, semt spor sahaları artacak.
Daha çok yeşil alan, daha çok park ve çocuk oyun alanı.
Eskişehir daha yaşanabilir bir kent olacak...

23 mart göbeğe foto


MOTOSİKLET SAYISI... 
Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre, Şubat ayı itibari ile, 
Eskişehir'de 39 bin 507 motosiklet var.
Bu minibüs, otobüs, kamyon ve traktör sayısından fazla.
Eskşehir gürültülü bir kent trafiğine sahip.
Bu gürültü kirliliğinin nedenlerinden birisi de egzoz gürültüsü.
Abart veya patlak egzozlar.
****
Eskişehir'de trafik denetimi sorunu var.
Sanırım denetim işini kimse üzerine almıyor.
Egzoz gürültüsü ve yarattığı kirlilik ile yeterince mücadele edilmiyor.
Eğer edilmiş olsa, araç sürücüleri bu kadar rahat hareket etmez.
****
Bu abart egzozlar gökten zembille inmiyor.
Önce kaynağı araştırılmalı.
Yasa dışı olan bu egzozları kim takıyor?
Kim taktırıyor?
Kent trafiğini yönetenler ve trafikten sorumlu olanlar bu hava ve gürültü kirliliğini önlemek için harekete geçecekler mi?